Kirja-ala lahjoitti runopenkkejä Kirjailijanpuistoon

Kirja-alan yritykset ja järjestöt lahjoittivat helsinkiläisille 12 puistonpenkkiä, jotka vihittiin käyttöön Töölön Kirjailijanpuistossa tiistaina 24.8.2010. Sateisesta säästä huolimatta penkkejä koeistumaan oli saapunut runsaasti myös librolaisia, helsinkiläisten lisäksi myös Tampereelta, Kymenlaaksosta ja Lahdesta.

Penkit ovat historiallisia puupenkkejä, ns. Kaivopuisto-mallia ja ne on tehty Staran puusepänverstaalla. Kirjailijanpuisto on vanha töölöläispuisto ja suosittu virkistyskeidas asukkaiden keskuudessa.

Kuvassa vasemmalta Yrjö Repo, Sakari Laiho, Raili Tammilehto, Mirjam Puntalo, Raija Lötjönen, Anneli Kanninen ja Seija Eskola.

Kuvassa ovat Johanna Vartiainen-Rissanen, Elina Arokanto, Marja-Liisa Alanko ja Leila Kettunen.

Kuvassa Kaija Järvinen, Mirjam Puntalo, Riitta Suni, Raija Lötjönen ja Anneli Kanninen.

Otavan toimitusjohtaja Pasi Vainio ja iloisia librolaisia: Seija Eskola, Raija Lötjönen, Marja-Riitta Gyllenberg, Kaija Järvinen ja Riitta Suni.

Libron nimikkopenkin takana joukko sateisesta säästä huolimatta iloisia librolaisia.

Kirjakauppaliitto ry Urho Kekkosen katu 8 C 34b 00100 Helsinki 040 6899 112 toimisto@kirjakauppaliitto.fi www.kirjakauppaliitto.fi